Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Asics - Rhino Runner

ASICS opublikował kolejny film stworzony, aby inspirować sportowców do przebywania swojej „Drogi do Doskonałości”.
Brytyjski maratończyk, Vincent O’Neill to kolejny lekkoatleta, który bierze udział w najnowszej kampanii marki ASICS zatytułowanej “Journey of Improvement” (“Droga do Doskonałości”).



 



90 sekundowy klip opowiada historię maratończyka, który trenuje biegając po ulicach Londynu. W przeciwieństwie do większości biegaczy Vincent jest niezwykłym maratończykiem, ponieważ dołączył on do rosnącej grupy biegaczy, którzy rywalizują ze sobą nie tylko pod względem sportowych rezultatów. Dla nich liczy się również piękno i nieszablonowość kostiumów, w których pokonują wymagający dystans 42,195km zbierając pieniądze na cele charytatywne.

Vincent O’ Neill reprezentuje mieszczącą się na Wyspach Brytyjskich organizację Save the Rhino International, dlatego w większości swoich biegów startuje w przebraniu nosorożca, które waży ponad 11 kilogramów!

ASICSASICS

Kampania “Journey of Improvement” (“Droga do Doskonałości”) ma na celu zachęcanie sportowców do pokonywania własnych słabości i co za tym idzie, poprawiania wyników. W przypadku Vincenta poprawa nie jest mierzona wyłącznie w sekundach, metrach lub kamieniach milowych. Wskaźnikami, których używa, aby kontrolować poprawę wyników są oddanie dla sprawy, zaangażowanie oraz przekonanie, że wciąż możesz więcej.

Zapytany o inspirację, która stała za podjęciem wyzwania, jakim jest bieganie w przebraniu Vincent O’Neill odpowiedział:

“Szukałem coraz to większych wyzwań. Rywalizowałem w wielu maratonach na całym świecie, jednak chciałem osobiście pójść krok dalej. Dla mnie połączenie biegania w przebraniu ze zbieraniem pieniędzy na cele charytatywne do idealne wyzwanie. Chciałem również udowodnić samemu sobie, że mogę pokonać siebie. Wierzę, że zwykli ludzie mogą podejmować wyzwania, które pozwalają osiągać niezwykłe rzeczy.”

Komentując nowy klip Vincent stwierdził: “Film jest świetnie zrobiony, perfekcyjnie ujmuje co czuję, gdy biegnę w przebraniu nosorożca oraz pokazuje reakcję ludzi, którzy widzą mnie na trasie maratonu. Kostium sprawia, że bieg dla mnie wiąże się z większym wysiłkiem, dlatego muszę trenować o wiele ciężej, aby przygotować się do dźwigania tego ciężaru przez 42 kilometry. Mam nadzieję, że film zainspiruje kolegów i koleżanki z biegowych tras na całym świecie do zrobienia czegoś niezwykłego w bieganiu w 2013 roku”.

Wszystkie filmy z kampanii „Journey of Improvement” można obejrzeć w kanale YouTube firmy ASICS. Dodatkowo w ramach kampanii firma przygotowała specjalną aplikację na Facebooka połączoną z istniejącym wcześniej narzędziem treningowym ‘MY ASICS’tworząc kompletne rozwiązanie dla biegaczy na każdym poziomie rozwoju sportowego.

Biografia:

Imię i nazwisko: Vincent O’Neill (Vinny)

Wiek: 43

Miasto pochodzenia: London

Zawód: Company Director at UK Public Sector Consulting Ltd

Przebieg kariery: Vincent O’Neill jest zapalonym biegaczem, w stroju nosorożca brał udział w wielu biegach. Na liście startów są m.in. The London Marathon (2012) oraz London- Paris triathlon Challenge (2011). O’Neill planuje również udział w Comrades (ultra) Marathon, South Africa (89k) pod koniec czerwca 2013. Do Vincenta należy aktualny rekord w historii projektu Save the Rhino. Pokonał dystans maratonu w czasie 4 godziny 17 minut w kostiumie nosorożca.

Vincent startuje w maratonach również bez kostiumu, jego rekord życiowy w maratonie to 2 godziny 56 minut.



Źródło informacji: www.asics.pl